Našu techniku si môžu prenajať jednotlivci aj firmy.
Často kladené otázky (FAQ)
Naše pobočky môžete navštíviť od pondelka do piatku od 7:00 do 11:30 a od 12:00 do 16:00.
Fakturačný deň je 24 hodín počítaných od doby prenájmu do rovnakého času nasledujúceho dňa, napr. od 10:00 v utorok do 10:00 v stredu.
Ak sa niečo pokazí, môžete sa na nás spoľahnúť. Ak je porucha dôsledkom správnej prevádzky zariadenia, rýchlo ho opravíme na mieste alebo v prípade potreby vymeníme za iné s rovnakými parametrami. Pri vyúčtovaní prenájmu sa neberie do úvahy čas od nahlásenia poruchy až po jej odstránenie.
Podľa podmienok prenájmu sa nám vybavenie musí vrátiť v rovnakom stave, v akom bolo prenajaté. V prípade poškodenia spôsobeného nehodou alebo nesprávnou obsluhou je potrebné uhradiť náklady na opravu.
Poplatok RamiRisk je zahrnutý v cene prenájmu, podrobnosti o poistení a jeho krytí nájdete v letáku pod záložkou na stiahnutie na tomto odkaze.
Sme si vedomí podmienok, za ktorých stavebné stroje pracujú a v prípade bežného používania sa neúčtujú žiadne ďalšie poplatky. Stáva sa to len v ojedinelých prípadoch, keď si zariadenie vyžaduje zdĺhavé a prácne čistenie, napríklad z dôvodu pokrytia zaschnutým betónom alebo hrubou vrstvou blata.
Výška zálohy závisí od typu zariadenia. Ak chcete zistiť výšku zálohy na konkrétne zariadenie, kontaktujte najbližšiu pobočku alebo skontrolujte webovú stránku.
Všeobecné podmienky prenájmu nájdete v záložke materiály na stiahnutie na tomto odkaze.
Naše zariadenie je možné vyzdvihnúť osobne alebo s doručením na miesto prevádzky. Doručovacia služba je spoplatnená a vyžaduje, aby ste kontaktovali pobočku a dohodli si dátum a čas doručenia.