FAQ
- Môže si niekto požičať vybavenie v RAMIRENT?
Áno. Našu ponuku môžu využiť jednotliví zákazníci aj firmy
- Kedy sú otvorené pobočky RAMIRENT?
Naše pobočky môžete navštíviť od pondelka do piatku od 7:00 do 16:00
- Čo je fakturačný deň?
Fakturačný deň je 24 hodín počítaných od doby prenájmu do rovnakého času nasledujúceho dňa, napr. od 10:00 v utorok do 10:00 v stredu.
- Fakturované dni = 6 dní / týždeň. Čo to znamená?
S nami ušetríte pri prenájme na dlhšiu dobu. Pri prenájme na kalendárny týždeň – napríklad od pondelka do pondelka, máte 1 deň zadarmo (platíte len za 6 dní)!
- Čo sa stane v prípade poruchy zariadenia?
Ak sa niečo pokazí, môžete sa na nás spoľahnúť. Ak je porucha dôsledkom správnej prevádzky zariadenia, rýchlo ho opravíme na mieste alebo v prípade potreby vymeníme za iné s rovnakými parametrami. Pri vyúčtovaní prenájmu sa neberie do úvahy čas od nahlásenia poruchy až po jej odstránenie.
- Čo ak je zariadenie poškodené alebo zničené?
Podľa podmienok prenájmu sa nám vybavenie musí vrátiť v rovnakom stave, v akom bolo prenajaté. V prípade poškodenia spôsobeného nehodou alebo nesprávnou obsluhou je potrebné uhradiť náklady na opravu.
- Je prenajatá technika poistená proti poškodeniu a krádeži?
Poplatok RamiCasco je zahrnutý v cene prenájmu, podrobnosti o poistení a jeho krytí nájdete v letáku pod záložkou na stiahnutie na tomto odkaze.
- Je vrátenie znečisteného vybavenia spojené s dodatočným poplatkom?
Sme si vedomí podmienok, za ktorých stavebné stroje pracujú a v prípade bežného používania sa neúčtujú žiadne ďalšie poplatky. Stáva sa to len v ojedinelých prípadoch, keď si zariadenie vyžaduje zdĺhavé a prácne čistenie, napríklad z dôvodu pokrytia zaschnutým betónom alebo hrubou vrstvou blata.
- Aká vysoká je zábezpeka za prenajaté vybavenie?
Výška zálohy závisí od typu zariadenia. Ak chcete zistiť výšku zálohy na konkrétne zariadenie, kontaktujte najbližšiu pobočku alebo skontrolujte webovú stránku.
- Kde nájdem podrobnosti o podmienkach nájomnej zmluvy?
Všeobecné podmienky prenájmu nájdete v záložke materiály na stiahnutie na tomto odkaze.
- Ako si môžem objednať vybavenie s doručením na miesto, ktoré určím?
Naše zariadenie je možné vyzdvihnúť osobne alebo s doručením na miesto prevádzky. Doručovacia služba je spoplatnená a vyžaduje, aby ste si s pobočkou dohodli dátum a čas doručenia. Odhadované ceny dopravy nájdete na tomto odkaze.
Často kladené otázky (FAQ)
- Môže si niekto požičať vybavenie v Ramirente?
Áno. Našu ponuku môžu využiť individuálni zákazníci aj firmy
- V ktorých hodinách sú otvorené pobočky Ramirent?
Naše pobočky môžete navštíviť od pondelka do piatku od 7.00 do 16.00 hod.
- Čo je fakturačný deň?
Fakturačný deň je 24 hodín počítaných od času prenájmu do rovnakého času nasledujúceho dňa, napr. od 10:00 hod. v utrok do 10:00 hod. v stredu.
- Fakturované dni = 6 dní/týždeň. Čo to znamená?
U nás ušetríte vďaka prenájmu na dlhšie obdobie. Pri prenájme na kalendárny týždeň - napríklad od pondelka do pondelka - máte 1 deň zadarmo (platíte len za 6 dní)!
- Čo sa stane v prípade poruchy zariadenia?
Ak sa niečo pokazí, môžete sa na nás spoľahnúť. Ak je porucha dôsledkom správneho fungovania zariadenia, rýchlo ho opravíme priamo na mieste alebo ho v prípade potreby vymeníme za iné s rovnakými parametrami. Pri vyúčtovaní prenájmu sa nezohľadňuje čas od nahlásenia poruchy do jej odstránenia.
- Čo ak sa zariadenie poškodí alebo zničí?
Podľa podmienok prenájmu sa nám zariadenie musí vrátiť v rovnakom stave, v akom bolo prenajaté. V prípade poškodenia spôsobeného nehodou alebo nesprávnou prevádzkou je potrebné uhradiť náklady na opravu.
- Je prenajaté zariadenie poistené proti poškodeniu a krádeži?
Poplatok RamiCasco je zahrnutý v cene prenájmu, podrobnosti o poistení a jeho krytí nájdete v letáku v záložke na stiahnutie na tomto odkaze.
- Je vrátenie znečisteného zariadenia spoplatnené dodatočným poplatkom?
Sme si vedomí podmienok, za ktorých stavebné stroje pracujú, a v prípade bežného používania sa neúčtujú žiadne dodatočné poplatky. Stáva sa tak len v ojedinelých prípadoch, keď si zariadenie vyžaduje dlhodobé a prácne čistenie, napríklad z dôvodu pokrytia zaschnutým betónom alebo hrubou vrstvou blata.
- Aká vysoká je kaucia za prenajaté zariadenie?
Výška zálohy závisí od typu zariadenia. Ak chcete zistiť výšku zálohy pre konkrétne zariadenie, obráťte sa na najbližšiu pobočku alebo si pozrite webovú stránku.
- Kde nájdem podrobnosti o ustanoveniach nájomnej zmluvy?
Všeobecné podmienky prenájmu nájdete v záložke Materiály na stiahnutie na tomto odkaze.
- Ako si môžem objednať zariadenie s doručením na určené miesto?
Naše zariadenie si môžete vyzdvihnúť osobne alebo s dodávkou na miesto prevádzky. Služba doručenia je spoplatnená a vyžaduje si dohodnutie dátumu a času doručenia s pobočkou. Odhadované ceny za doručenie nájdete na tomto odkaze.