FAQ


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Často kladené otázky (FAQ)


Áno. Našu ponuku môžu využiť individuálni zákazníci aj firmy

Naše pobočky môžete navštíviť od pondelka do piatku od 7.00 do 16.00 hod.

Fakturačný deň je 24 hodín počítaných od času prenájmu do rovnakého času nasledujúceho dňa, napr. od 10:00 hod. v utrok do 10:00 hod. v stredu.

U nás ušetríte vďaka prenájmu na dlhšie obdobie. Pri prenájme na kalendárny týždeň - napríklad od pondelka do pondelka - máte 1 deň zadarmo (platíte len za 6 dní)!

Ak sa niečo pokazí, môžete sa na nás spoľahnúť. Ak je porucha dôsledkom správneho fungovania zariadenia, rýchlo ho opravíme priamo na mieste alebo ho v prípade potreby vymeníme za iné s rovnakými parametrami. Pri vyúčtovaní prenájmu sa nezohľadňuje čas od nahlásenia poruchy do jej odstránenia.

Podľa podmienok prenájmu sa nám zariadenie musí vrátiť v rovnakom stave, v akom bolo prenajaté. V prípade poškodenia spôsobeného nehodou alebo nesprávnou prevádzkou je potrebné uhradiť náklady na opravu.

Poplatok RamiCasco je zahrnutý v cene prenájmu, podrobnosti o poistení a jeho krytí nájdete v letáku v záložke na stiahnutie na tomto odkaze.

Sme si vedomí podmienok, za ktorých stavebné stroje pracujú, a v prípade bežného používania sa neúčtujú žiadne dodatočné poplatky. Stáva sa tak len v ojedinelých prípadoch, keď si zariadenie vyžaduje dlhodobé a prácne čistenie, napríklad z dôvodu pokrytia zaschnutým betónom alebo hrubou vrstvou blata.

Výška zálohy závisí od typu zariadenia. Ak chcete zistiť výšku zálohy pre konkrétne zariadenie, obráťte sa na najbližšiu pobočku alebo si pozrite webovú stránku.

Všeobecné podmienky prenájmu nájdete v záložke Materiály na stiahnutie na tomto odkaze.

Naše zariadenie si môžete vyzdvihnúť osobne alebo s dodávkou na miesto prevádzky. Služba doručenia je spoplatnená a vyžaduje si dohodnutie dátumu a času doručenia s pobočkou. Odhadované ceny za doručenie nájdete na tomto odkaze.